CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Assalamualaikum

untuk pengetahuan anda
segala posting yang di terbitkan di dalam blog ini
adalah sumber/artikel/cerita dari mailbox saya yang telah
dikongsi oleh rakan rakan group

jadi..janganlah anda menuduh saya mengambil,mengedit dan selain nya dari mana mana fakta
kerana niat saya hanya untuk berkongsi sumber/artikel/cerita
yang telah saya baca

harap maklum

ikhlas
sweetmiko

Ahad, 24 Oktober 2010

from me

wonderful if only to note whether I am sick and can deceive about life?


jalan kebahagiaan bukan semudah yang di sangka..aku melaluinya
luka
tangis
kecewa
sakit hati
putus asa

namun 

Allah swt itu As Salaamu  bermaksud Sejahtera daripada kekurangan

dari kelemahan aku cuba bangkit,perlahan lahan..
bantulah aku Ya Allah

yang terindah
sweetmiko

Tiada ulasan:

Catat Ulasan