CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Assalamualaikum

untuk pengetahuan anda
segala posting yang di terbitkan di dalam blog ini
adalah sumber/artikel/cerita dari mailbox saya yang telah
dikongsi oleh rakan rakan group

jadi..janganlah anda menuduh saya mengambil,mengedit dan selain nya dari mana mana fakta
kerana niat saya hanya untuk berkongsi sumber/artikel/cerita
yang telah saya baca

harap maklum

ikhlas
sweetmiko

Isnin, 25 Jun 2012

Apa Reaksi anda bila baca ini

Apa Reaksi anda bila baca ini


Apa perasaan anda jika ini jawapan kekasih suami anda kepada anda wahai kaum hawa. Kaum adam pula macam macam reaksinya.. hehe

Kenapa awak berani bercinta dengan suami saya?
entah laaaa kak..cinta tu datang tanpa disedari...saya taktau pun dia suami akak
saya tak tahu dia dah kahwin....huhuhuhu

Ok, saya boleh terima kalau awak cakap awak tak tahu dia dah khawin.. So, sekarang awak dah tau kan?
yaaaa dah tahu kak...

Lepas dah tau ni, awak nak saya buat apa?
entah kak...

Saya kena redha awak jadi madu saya, atau awak yang kena redha jadi madu saya?
saya pun taktahu kak..saya buntu...tension..

Atau awak tak nak kita bermadu?
entah... saya tak bersedia untuk bermadu kak...


Macamana kalau saya yang tak nak bermadu - awak nak buat apa dengan saya - awak nak suami ceraikan saya ke?
boleh jer kalau abang sanggup..kak..

Awak dah kenal suami saya macam saya kenal dia ke?
rasanya lebih kak....saya lebih memahami dia dari akak....

Hairan juga saya ni, awak confident ka suami saya nak kahwin ngan awak?
confident giler kak....

Mungkin awak lupa ni, saya isteri dia, 'at the moment, the one and only wife'...
ingat kak..sentiasa ingat...tapi tak kisah  pun..

Tapi, awak cuma 'kekasih' tak tahulah saya ya awak ni, 'the one and only girlfriend or not' so..think about it' Kesetiaankah yang awak harapkan dari suami saya?
sama jer macam yang akak harapkan dari abang....
kalau akak tak kisah abang ada ramai kekasih lain..
saya pun tak kisah juga,...
 
sumber :

1 ulasan:

  1. menarik...tp dlm kes saya si perempuan nie tul2 bersedia n sanggup dimadukan...n dia x pula suruh suami saya mencereriakan saya..n suami saya x nak ceraikan saya..mcm mane tu?

    BalasPadam